Attività di Custruzzione è Sviluppu di u Team "Haiqi Trip".

 

 

Cù a brisa calda, l'amichi di Zhejiang Aligned Technology Co., Ltd. sò pronti à parte per una festa speciale in Pingyang.Questa riunione hè una attività di furmazione di squadra è espansione di dui ghjorni - "Haiqi Trip", chì hè urganizata cù u scopu di "aumentà a coesione di a squadra è migliurà l'esekzione di a squadra".

Dopu un cortu viaghju, tutti, cun anticipazione di u viaghju scunnisciutu, ghjuntu à a prima destinazione di sta attività di espansione di squadra di custruzzione-Qingjie She Ethnic Township.Dopu chì tuttu u persunale hè ghjuntu, tutti caminavanu inseme intornu à a strada verde, godendu u paisaghju unicu di a strada verde.Cù u bellu scenariu di u carrughju verde, l'emozioni di tutti s'hè mubilizatu à pocu à pocu, è i so sintimi s'eranu caldu in risa è risa.

93

Essendu immersi in u travagliu per un bellu pezzu, u corpu è a mente ùn ponu aiutà à esse un pocu stancu.I custumi umanistici simplici ma micca simplici di a strada verde, a vegetazione vibrante è u vastu celu turchinu anu curatu l'anima di tutti.

Dopu à pranzu, a squadra hè ghjunta à Fenglinyuan B&B per verificà, è hà pigliatu una pausa per preparà u ghjocu di cooperazione di gruppu riccu è eccitante dopu meziornu.
Ogni ghjocu hà punti currispundenti.Sicondu u rangu di a squadra, a squadra cù u più punti hè a squadra di campionu è pò uttene un "rigalu sorpresa", cusì tutti si preparanu per stu misteriosu "rigalu sorpresa".Bravu di pruvà.

95

100

99

100

98

102

101

94

Dopu à cena, tutti si sò riuniti in u cortile spaziosu per illuminà a notte in Fenglinyuan B&B cù a luce brillanti liberata da i telefunini mobili, è hà fattu una "festa di falò".
Parechje ghjochi interattivu ntirissanti sò stati dinù stallati à u partitu-lyrics solitaire, bisbiglianu, mustrà a to voce, cechi chì portanu pantofole, mi tirate guess, ancu basatu nantu à a squadra PK.À a fine, tutti cantanu "Run" inseme, marcatu a fine di u primu ghjornu.

Sò natu cum'è una muntagna invece di un ruscello,
Vogliu fighjà nantu à u mediocre gully da a cima di e cime.
Sò natu per esse un grande omu, micca un erba,
Sò nantu à e spalle di i grandi omi è disprezzu l'umili coward.

91

92

L'attività di creazione di squadra è espansione di u 2021 di Zhejiang Aligned Technology Co., Ltd. "Haiqi Journey" hè finita quì.

Attraversu sta attività di espansione di team building, ognunu hà sperimentatu diverse attività interessanti di team building, è à u stessu tempu hà rinfurzatu a cumunicazione è a coesione trà l'impiegati.Credu chì in u prossimu tempu, ognunu aduprà più piena entusiasmu è statu pusitivu Metti in u travagliu.


Tempu di posta: 23-lugliu-2021