Macchina di riempimentu di capsule

 

Cosa hè una macchina di riempimentu di capsule?

E macchine di riempimentu di capsule riempianu precisamente unità di capsule viote cù solidi o fluidi.U prucessu di incapsulazione hè utilizatu in una varietà di industrii, cum'è farmaceutica, nutraceutica è più.I filler di capsule funzionanu cù una larga varietà di solidi, cumpresi granuli, pellets, polveri è pasticchi.Alcune macchine di incapsulazione ponu ancu trattà u riempimentu di capsule per liquidi di diverse viscosità.

Tipi di macchine automatiche di riempimentu di capsule

E macchine à capsule sò tipicamente classificate in base à i tipi di capsule chì riempianu è u metudu di riempimentu stessu.

Soft Gel versus Hard Gel Capsule

Capsule di gel duru sò fatte da dui cunchiglie duri - un corpu è un cappucciu - chì si fermanu dopu à riempimentu.Sti capsule sò generalmente pieni di materiali solidi.À u cuntrariu, i gelatini è i liquidi sò più cumunimenti pieni in capsule di gel.

Manuale versus Semi-autumàticu versus Macchine cumpletamente autumàticu

Diversi tippi di macchina usanu ogni tecnichi di riempimentu differenti per adattà megliu à i bisogni unichi di a sustanza di riempimentu.

  • Macchine incapsulatori manualisò operati manualmente, chì permettenu à l'operatori di cumminà ingredienti in e capsule individuali durante u prucessu di riempimentu.
  • Riempitori di capsule semi-automaticiavè un anellu di carica chì trasporta e capsule à un puntu di riempimentu, induve u cuntenutu desideratu hè aghjuntu à ogni capsula.Queste macchine minimizzanu i punti di toccu, rendenduli più igienici cà i prucessi manuali.
  • Macchine di incapsulazione cumpletamente automatichepresentanu una varietà di prucessi cuntinui chì minimizanu a quantità di intervenzione umana, mitigendu cusì u risicu di errore involontariu.Questi filler di capsula sò cumunimenti usati in a produzzione d'altu voluminu per i prudutti di capsule standard.

Cumu funziona una macchina di riempimentu di capsule?

A maiò parte di e macchine di riempimentu di capsule muderne seguenu u listessu prucessu basicu in cinque fasi:

  1. Alimentazione.Durante u prucessu di alimentazione, e capsule sò caricate in a macchina.Una seria di canali cuntrolla a direzzione è l'orientazione di ogni capsula, assicurendu chì u corpu hè in u fondu è u capu hè in cima una volta chì ghjunghjenu à l'estremità di primavera di ogni canale.Questu permette à l'operatori di riempie rapidamente e macchine cù capsule viote.
  2. Separate.In u stadiu di separazione, i capi di capsule sò cunghjunati in pusizioni.Sistemi di vacuum allora tiranu i corpi per aperte e capsule.A macchina hà da piglià in nota di e capsule chì ùn si separanu micca bè per pudè esse eliminate è eliminate.
  3. Ripienu.Questa tappa differisce secondu u tipu di solidu o liquidu chì riempia u corpu di a capsula.Un meccanisimu cumuni hè una stazione di tamping pin, induve i polveri sò aghjuntu à u corpu di a capsula è sò poi compressi parechje volte cù punzoni di tamping per cundensà a polvera in una forma uniforme (riferita cum'è "slug") chì ùn interferiscenu micca. cù u prucessu di chiusura.Altre opzioni di riempimentu includenu riempimentu di dosatore intermittente è riempimentu di vacuum, frà altri.
  4. Chiusu.Dopu à u cumpletu di a tappa di riempimentu, i capsuli devenu esse chjusi è chjusi.I vassoi chì tenenu i tappi è i corpi sò allinati, è dopu i pins spingenu i corpi è furzanu in una pusizione chjusa contr'à i tappi.
  5. Scarico / espulsione.Una volta chjusu, e capsule sò rialzate in e so cavità è sò espulsate da a macchina per via di una cascata di scaricamentu.Sò tipicamenti puliti per caccià qualsiasi materiale eccessivo da u so esterno.E capsule ponu esse cullate è imballate per a distribuzione.

Stu articulu hè estratto da Internet, s'ellu ci hè una violazione, per piacè cuntattate!

 


Tempu di Postu: Nov-09-2021