U primu ghjocu di divertimentu di a Cumpagnia Allineata hè statu realizatu cù successu

L'inguernu hè ghjuntu, è l'osmanthus profumatu hè pienu di fragranza !

A nostra cumpagnia aderisce à a missione di ottene l'impiegati, ottene i clienti, è a felicità materiale è spirituale di tutti l'impiegati.Avemu stabilitu un cumitatu di felicità.Per migliurà a felicità di l'impiegati, avemu inspeccionatu l'indice di felicità di l'impiegati è hà tenutu u primu seminariu nantu à l'indice di felicità di a cumpagnia.À a riunione, a dirigenza hà decisu : implementà una attività cullettiva per l'impiegati ogni trimestre per migliurà l'indice di felicità di tutti.

L'attività prevista in u quartu trimestre hè una riunione spurtiva.Per mezu di u sport, a salute è u benessiri di l'impiegati sò migliurati.U 18 di nuvembre, avemu lanciatu i primi ghjochi di amicizia trà Qizhen è Tecnulugia Allineata.

Questa hè una riunione sportiva speciale.Per avvicinà l'impiegati, prima di u ghjocu, avemu disrupted l'impiegati di e duie cumpagnie in squadre, participà à a cumpetizione in forma di squadre, è stabilisce slogans in l'elezzione di u capitanu in u gruppu.

DSC_5053DSC_5149DSC_5081

U primu squadra-doppiu squadra Qi, a seconda squadra - a squadra di vittoria cumuna, a terza squadra - a linea di capelli contru à mè squadra, a quarta squadra - a squadra vincitrice, a quinta squadra - a squadra di forza, a sesta squadra - Qi Qi alliance

In questu ghjornu, avemu riunitu in u locu internu di Qizhen.Cù i boni auguri di i dirigenti, a riunione spurtiva hè stata ufficialmente iniziata.

A matina, avemu urganizatu esercizii è preparazione di pre-match, è dopu meziornu avemu avutu un veru ghjocu.

Sta cumpetizione hè tutte e attività di gruppu, senza prughjetti individuali, in linea cù i valori: iniziativa, prugressu, rispunsabilità, pratica, cullaburazione, ghjustizia.Avemu preparatu sei prughjetti.

1. Saltà a corda

Regoli : Un gruppu di dece persone, duie persone sò rispunsevuli di scaccià a corda, è l'altri ottu persone saltannu unu à unu secondu a squadra.In u limitu di tempu di 90 seconde, a squadra cù u più salti vince.

2. Ritracciamentu di relè

Regoli: Gruppi di deci, cù cinque persone à ogni estremità.Dopu à l'iniziu di u ghjocu, u primu participante di a squadra principia prima, è dopu avè finitu a sfida di saltà di corda è a corsa di ritornu, u bastone serà consegnatu à u cumpagnu di squadra avversariu, è u cumpagnu di squadra compie a stessa operazione in reverse dopu à u relay. .A squadra chì compie u relè u più veloce vince.

3. aiutatevi ind’è a stessa barca

Regoli: Gruppi di deci, cù cinque persone à ogni estremità.Dopu à l'iniziu di u ghjocu, cinque persone stanu nantu à u stessu puntellu è avanzanu à u stessu tempu.Quandu ghjunghjenu à a direzzione opposta, cambiaranu i membri di a squadra restante in a direzzione opposta per compie a stessa operazione.A squadra chì ghjunghje prima à a fine vince.

4. saltà u hula hoop

Regoli: Un gruppu di dece persone, mandate un cumpagnu di squadra per rottà l'hula hoop, l'altri cumpagni di squadra si allineanu in fila, u primu cumpagnu di squadra tira l'hula hoop, l'altri cumpagni di squadra saltanu l'hula hoop à turnu, l'hula hoop ùn si ferma micca. rotating Saltu sustinibili.A squadra cù a maiò parte di a ghjente chì salta l'hula hoops vince.

5. barca secca

Regoli: Un gruppu di deci persone, mette dui tubi 2-3m sottu à e spalle è i fianchi rispettivamente, è e dece persone si movenu secondu a strada predeterminata.U gruppu chì ghjunghje à a fine di u più veloce vince.

6. fila l'agulla

Regoli: Un gruppu di dece persone, stanu in una fila tenendu e mani, ogni persona passa u hula hoop à traversu u corpu, e mani è e mani ùn ponu esse siparati, è a squadra cù u tempu più breve vince.

DSC_5167 DSC_5121DSC_5175Duranti l'avvenimentu, u persunale medicale hè statu urganizatu, cibi è bevande sò stati preparati per tutti, è ci sò ancu amici chì anu registratu tuttu u prucessu di l'avvenimentu.Perfettu!

Una persona pò andà veloce, ma una squadra pò andà luntanu.Ancu s'è certi culleghi ùn sò micca assai familiarizati cù l'altri, attraversu questu avvenimentu, sentimu assai: Semu una squadra è avemu fattu u nostru megliu per onore.Ancu s'è no simu i primi à a fine, ùn lasciamu micca rimpianti.A riunione hè una spezia di destinu, è cunnosce l'altru hè un onore.

A squadra chì hà vintu u nostru campiunatu hè a nostra prima squatra-a doppia squadra, è u runner-up hè u sestu squadrone-Qiqi Alliance.Felicitazioni à e duie squadre sopra per ottene i rigali spiciali chì avemu preparatu, è a felicità di rapprisintà l'onore di i dui gruppi di tutti i membri di a squadra.Puntu di ricumpensa.

In questu ghjornu sfarente, avemu vistu u sudore longu persu sbattulà nantu à u campu, avemu vistu u vostru travagliu duru, è avemu a sensazione chì brillate per a gloria di a squadra !A felicità ùn hè micca dumandà, ma dà.A felicità ùn hè micca di una persona chì si diverte segretamente, ma di u toccu di un gruppu di persone.

合照

I Ghjochi sò ghjunti à a fine in cumpletu è successu.Ci si vede l'annu prossimu !


Tempu di post: 22-novembre-2021