General Manager Practice Inamori Kazuo Philosophy

Mi chjamu Quan Yue, u fundatore di Aligned Machinery.

Semu impegnati à u sviluppu, u disignu, a fabricazione è a vendita di l'equipaggiu farmaceuticu è e soluzioni totali per rivoluzionari u tradiziunale è creà u futuru di novi modi di medicina.
A cumpagnia hè stata fundata dapoi 16 anni, assai impiegati anu accumpagnatu a cumpagnia da u principiu à u presente.A nostra marca hè a scelta coherente di centinaie di imprese farmaceutiche in quasi 100 paesi in u mondu.Per mezu di a cunniscenza di Macchine Allineate, pudete sapè:
1. Cumu un ghjovanu hè diventatu un prufessiunale in u campu di l'equipaggiu farmaceuticu.
2. Cumu diventà u primu in Cina in u campu ODF da solu un sognu ..
3. Cumu un gruppu di ghjovani à traversu i so sforzi à impegnà in sta industria per 20 anni di i clienti in a lettera di lode à scrive muvianu.
Per piacè vede a mo storia per sparte i dettagli:
Dieci motivi per fà felici i vostri impiegati:
1. Chì l'impiegati si sentenu à l'aise, assicuratevi, truvà a so propria specialità di travagliu, stabilità di u travagliu.
2. Per fà l'impiegati eccellenti è ottene ricchezza mentre pruvucanu a so capacità.
3. Lasciate chì l'impiegati facenu un pocu di prugressu ogni ghjornu, cuntinueghjanu à amparà, migliurà, cresce, ùn lag behind, cresce l'ingressu, i canali di prumuzione.
4. Lasciate chì l'impiegati ùn si intricate, l'autosuporta, i reculmenti anu guida, in casu di difficultà avè un prucessu, u prugressu hà ricunniscenza.
5. Fate l'impiegati di valore è necessariu da a squadra è i clienti.
6. Chì l'impiegati ponu sustene l'anziani, ponu piglià a cura di i zitelli, vive è travaglià in pace è cuntenta.
7. Chì l'impiegati davanti à i so cumpagni di classi è amichi, qualità, caratteru nobili è esse rispettati.
8. Chì l'impiegati diventanu prufessiunali, ricunnisciuti da i culleghi, patroni, clienti, è più impurtante, ricunnisciuti da elli stessi, cun fiducia.
9. Chì l'impiegati cuntribuiscenu à a sucità, aiutanu l'altri è si sentenu felici.
10. Lasciate l'impiegati chjaru i scopi di a vita, u successu di l'industria, ùn perde micca sta vita.
 
Storia: Dopu avè amparatu l'equazione di successu, aghju pridicatu i valori à a squadra dopu a vendita.Visione in 0 punti accettanu, 20 punti soddisfatti, 50 punti mossi, 100 punti rispettu ancu predicà, è unisce a forma di cumenti post-vendita.
Di sicuru, aghju furmatu ancu nantu à u prucessu dopu-vendita, e cose chì necessitanu attenzione è a linea rossa.
Dopu à 4 batchs of sales, aghju andatu à u fabricatore per debug a macchina, è hà ricevutu feedback di i clienti constantemente, chì era bè ricevutu.
"A vostra squadra hè u più prufessiunale chì avemu vistu in 20 anni", hà elogiatu un cliente.
Ogni cliente hè assai proattivu.Quandu u nostru operatore ùn hè micca in situ, u vostru staffu dopu a vendita vi venerà à ellu è micca solu furmà, ma ancu dì à ellu di piglià note, piglià ritratti è dà struzzioni manu à manu.
Eru mossu da stu sensu di rispunsabilità.
 
In listessu modu, sò assai mossa per riceve tali lode.Ùn ci hè micca impiegati senza successu, solu dirigenti chì ùn travaglianu micca duramente.
Cridemu chì dopu avè amparatu l'esperienza di u Signore Inamori Kazuo, per mezu di a pratica cuntinua, pudemu custruisce un squadra più forte è più eccellente.
Aghju aspettatu i vostri cumenti.

Tempu di Postu: 25-Nov-2021