Sessione di furmazione "Equation of Success" Management Outing

A matina di u 24 di settembre, i capi di l'Allineatu si sò riuniti è andonu in Wenzhou, Cina per participà à una riunione di furmazione chjusa di trè ghjorni.U tema di sta furmazione era "Equazione di successu".

In a matina, i dirigenti disposti e so cose, cuntrollanu cù successu in l'hotel, è si precipitonu à u locu di a riunione per inizià u primu ghjornu di apprendimentu.
Per assicurà a qualità di a furmazione è per amparà megliu a filusufìa di gestione di INAMORI KAZUO, ognunu deve trasmette u so telefuninu durante sta furmazione.Questa hè una sfida per i dirigenti occupati.Lasciate tuttu u rumore è dedicate à l'apprendimentu.
U calendariu di trè ghjorni hè assai sustanziale, è u tempu hè quasi senza saldatura, chì hè ancu una sfida à a forza fisica di tutti.
U cuntenutu principale di u primu ghjornu hè di qualificazione cum'è una persona.Ciò chì hè chocante hè chì u puntu di i valori di dirigenza hè à u massimu di 1 puntu.I dirigenti studianu micca solu di ghjornu, ma ancu di notte.A sera, i capi di e grandi cumpagnie anu avutu una "Esperienza di cumunicazione", è ognunu hà alzatu i so vetri per discutiri cumu a cultura corporativa pò unisce a ghjente.
U cuntenutu di u sicondu ghjornu era di clarificà u significatu di u travagliu è analizà casi specifichi.Tuttu u mondu nantu à a scena si pusò inseme è avianu una feroce colisazione di pinsamenti.
L'ultimu ghjornu, a spartera di u casu propiu di i "Valori è Missione Vision Relationship Values" hà purtatu a riunione di studiu à u climax, è ancu mette a cortina nantu à a furmazione di trè ghjorni.
U cuntenutu di u sicondu ghjornu era di clarificà u significatu di u travagliu è analizà casi specifichi.Tuttu u mondu nantu à a scena si pusò inseme è avianu una feroce colisazione di pinsamenti.
L'ultimu ghjornu, a spartera di u casu propiu di i "Valori è Missione Vision Relationship Values" hà purtatu a riunione di studiu à u climax, è ancu mette a cortina nantu à a furmazione di trè ghjorni.
Eccu un riassuntu è insights da a Sra Susan, per sparte cun voi:
1. Esaminà una altra dimensione di a vita: u puntu di partenza determina a fine, è u mudellu determina a fine.
2. Chì ghjè u bè è chì u male ?U criteriu per ghjudicà dipende da u modu di pensà.Ùn disturbate micca l'altri, fate chì a ghjente si senti à l'aise.
3. Migliurà u vostru xinxing, cusì chì pudete ottene guadagnà più grande è ottene più satisfaczione.
4. Cultura corporativa: L'atmosfera creata da a cuscenza interna di l'impiegati pò unisce i cori di e persone.
5. Lode i valori, lode a manera di pensà à l'altri, lode u prucessu, lode cù gratitùdine è rispunsabilità.
6. U limitu di gestione di a missione passa in linea, è a gestione di u mecanismu hè offline.
7. U successu o fallimentu di l'impiegati dipende s'ellu ponu custruisce u campu magneticu di a cumpagnia per chì ogni impiigatu amassi a cumpagnia è hè dispostu à cuntinuà à cuntribuisce à u sviluppu di a cumpagnia.U megliu amore hè a cultivazione è a realizazione, dà l'amore, travaglià cun voi, è diventendu un espertu in l'industria.
8. Preach l'impurtanza di a missione, inculcate infurmazione in a mente subconscious di l'impiegati, dà sustanza à a filusufia, rializà a missione, è implementà u sistema d'infiltrazione di filusufìa.
9. 100% accetta, 120% soddisfatti, 150% mossa, 200% rispettu
10. U travagliu hè un dojo per cultivà l'ànima, un stadiu per rializà l'altri, è u scopu è u significatu di u travagliu.
11. L'esistenza deve esse preziosa, u valore hè a causa, è u prezzu hè u risultatu.
12. Self produce u male, a cuscenza produce u bè.
13. A missione di u dragone: per trasmette l'amore è a luce, è per ligà a bellezza di u mondu chì vede.
Credu chì sta furmazione purterà percepzioni novi è sfarente à tutti i capi, è a felicità materiale è spirituale di circà inseme cù tutti l'impiegati di a cumpagnia.Chì l'impiegati sò fieri, è i clienti seranu rispettati.Supereremu e difficultà è travaglià dura versu scopi più alti.
U tempu marcarà i nostri visi, è u tempu farà invechjà u nostru corpu è a mente gradualmente, ma s'ellu ci cessemu di amparà per quessa, diventeremu veramente "vecchi".

Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021